RECERCA: estratègies de comercialització del safrà de Terol

El Departamento de Ciencia, Tecnología y Universidad a través del Centro de Investigación y Tecnología Agroalimentaria de Aragón (CITA), i amb la col·laboració de la Fundación Parque Científico Tecnológico Aula Dei (PCTAD), investiga en estratègies de comercialització pel safrà (Crocus sativus) de Terol.

L’objectiu principal del projecte és avaluar quin és el mercat potencial del safrà de la Vall de Jiloca a Terol, una de les zones on més safrà es produïa però que actualment ha quedat de forma testimonial.

Els principals resultats de l’estudi, realitzat per la investigadora Ana Isabel Sanjuán de la Unitat de Economia Agroalimentaria i de Recursos Naturals del CITA, indiquen que existeix un segment de consumidors que són sensorialment favorables als nous productes amb safrà (formatge i crema de xocolata) i que, a més, estan disposat a pagar el preu de venda actual d’aquests productes. Per tant, el desenvolupament de nous productes podria potenciar el consum de l’espècia i ajudar a la vegada a que producció resultés més rendible.

FONT: CITA

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: