CONGRÈS: Simposi internacional d’aromateràpia i plantes medicinals

 

Symposium international d’aromatherapie et plantes médicinales

Dates: 16-18 març 2012

Lloc: Grasse (França)

En el marc d’aquest esdeveniment tindran lloc conferències, tallers  i una fira d’expositors oberta al públic.

Més informació

Anuncis

One Response to CONGRÈS: Simposi internacional d’aromateràpia i plantes medicinals

  1. Montserrat ha dit:

    Hola,

    Em Montserrat i m’agradaria saber si faries algún taller per fer coixins o bosses arotmàtiques, Fa 2 anys vaig anar a Tuixent a la festa de les Trementinaires i vaig comprar el coixi i la meva mare li te molta fe. I m’agradaria poder.li fer un .

    Moltes gràcies

Deixa un comentari

