JORNADA: com influeix l’olor en la compra

Les olores i les experiències de compra i consum

Data: 13 de maig 2015, 9:30-13:30 h

Lloc: Parc Científic de Barcelona (Sala Polivalent c/Baldiri Reixac, 4-12 i 15,  08028 Barcelona)

Contingut: l’olor d’un espai o d’un article no deixa indiferent. Es converteix en el segell d’identitat i, segons mostra la neurociència, en un estímul eficaç. Aquesta sessió vol mostra com és el procés de generació i aplicació de fragàncies en diversos entorns i productes, per aconseguir diferents possibilitats. Es parlarà de neurociència i neuropsicologia, i de como una olor pot ser una aliada clau en l’aproximament al client i al comprador.

Els assistents a aquesta sessió:

  • Coneixeran el procés de generació de fragàncies i la seva aplicació en espais i articles de diversos materials.
  • Aprendran el que ens mostra la neurociència de la relació entra l’olor percebuda i conducta.
  • Debatran sobre possibles aplicacions en productes diversos.

Preu: Socis de Beauty Cluster Gratuït, No socis: 190€

Programa

Amb la col·laboració de:

colaboradors olors compra

Més informació

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: